واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

نتایج آزمون نمونه دولتی را چطور ببینیم؟ + لینک نتایج

  • کد خبر: ۱۷۸۵۹۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
نتایج آزمون نمونه دولتی را چطور ببینیم؟ + لینک نتایج
بسیاری از دانش آموزان پس از شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی به دنبال مشاهده نتایج و وضعیت قبول خود هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق معمول هر سال، بسیاری از والدین به دلایل مختلفی مانند کیفیت بالای آموزش، داشتن امکانات مناسب آموزشی و تحصیلی و همچنین شهریه مناسب، خواهان ثبت نام فرزندان خود در این مدارس هستند.

همانطور که به آن اشاره شد، شرط ورود به مدارس نمونه دولتی، کسب نمره قبولی در اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ می‌باشد. از طرف دیگر، مدارس نمونه دولتی پس از اعلام نتایج، فرصت محدودی را در نظر می‌گیرند که دانش آموزان به همراه اولیا و با در دست داشتن مدارک، روند ثبت نام نهایی را انجام دهند.

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند، می‌توانند جهت مشاهده نتایج آزمون ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مراجعه کنند. تا سال گذشته اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی و از طریق سایت مدارس نمونه دولتی هر استان به صورت جداگانه صورت می‌گرفت، اما در سال جاری، با توجه به تغییرات سامانه‌ای آموزش و پرورش، تمامی روند از طریق سایت my.medu.ir انجام می‌پذیرد..

دانش آموزان برای دسترسی به نتایج آزمون باید ابتدا وارد سایت مدارس نمونه دولتی شوند و سپس بر روی گزینه دریافت نتایج آزمون کلیک کنند تا نتیجه آزمون برای آن‌ها نمایش داده شود. لازم به ذکر است پس از ورود به سایت کد ملی و شماره سریال شناسنامه از دانش آموزان خواسته می‌شود تا دانش آموز بتواند وارد پنل اختصاصی خود شود و وضعیت پذیرش یا مردودی خود را مشاهده کند.

در گزینه‌های وضعیت پذیرش در دبیرستان نمونه دولتی و وضعیت پذیرش در هنرستان نمونه دولتی، اسامی قبولی آزمون نمونه دولتی یا مردودی دانش آموز ذکر شده است و البته ممکن است اسم داوطلب تحت عنوان ذخیره ذکر شده باشد که این حالت به معنای این است که اگر پذیرفته شدگان قطعی انصراف بدهند، دانش آموزان ذخیره جایگزین آن‌ها می‌شوند. در صورت عدم تکمیل ظرفیت لیست جایگزین از طریق مدارس اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است که امکان انتقال و جابه جایی داوطلب بعد از اعلام شدن نتایج وجود ندارد. در صورتی که یکی از دانش آموزان دو قلو یا چند قلو در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی قبول شوند، خواهر یا برادر دو قلوی آن‌ها می‌تواند با کسب ۸۰ درصد نمره قبولی در مدرسه نمونه دولتی ثبت نام کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->